Om min skoldag. hurray..

Nu har jag ätit, så nu är jag lite piggare, med betoning på lite.
Det känns nästan som om jag börjar bli sjuk, men det vet jag att jag inte gör,
för två anledningar. För det första så blir jag inte sjuk! Jag blir aldrig sjuk!
Jag är en väldigt frisk människa. Och för dt andra så har vi bad den här veckan,
och det äe en av de få sporter jag är otroligt duktig på, och det är roligt.

Dagen har varit rätt bra. Efter min rapport från studion så var det lunch,
fiskpinnar och potatis, och sedan hade vi musik, vi gick igenom renässansen
och barocken en snabbis, sen fick vi sjunga lite kareoke. Det var kul,
men de lätantagligen hemskt ;)

Efter det hade vi engelska, med en vikarie. Skrev vidare på min uppsats "My life as
a parfumebottle at Wallmart's". Den börjar arta sig. Efter det var det elevens val,
bild, och det var roligare än vanligt. Nu är vi en rätt stor grupp från 9:2, skojskoj.
Blev klar med min propaganda bild om "Appelpower!", den blev bra. Sedan
var det bara att trava iväg till stallet medans man frös häcken av sig och
ansiktet blevtill is. Nej, blä för kyla!

/ elin

Kommentarer
Postat av: Helena

elin , kommentera min blogg! :D

2008-01-21 @ 21:05:39
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0