One of those days.

Jag kan stolt meddela att jag knappt gjort någonting idag. Eller ja. Imorse väckte Jens mig, genom att säga att senaste Avatar hade kommit, så v tittade på det, OTROLIGT bra :D I samma veva råkade jag ha sönder mitt tagnentbord, men det fungerar, så vi behöver inte prata om det. Mamma och pappa har varit på simtävlingar hela dagen, så jag och Jens är praktiskt taget ensam hemma imorron också, då ska jag fortsätta det jag gör nu, dvs läsa Harry Potter and the Deathly Hallows. Och om ni inte läst den, LÄS DEN! Fast bara om ni läst alla andra böcker.

Jag började läsa igår kväll, innan jag skulle sova, och nu är jag nästan halvvägs igenom boken, det är rätt bra tror jag. Jag sov lite nu innan här också, häärligt ska ni tro. Har ni gjort något intressant idag?

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0