Onsdag :)

Jag hatar fortfarande min dator, den är så dum!

Dagen har varit bra. Franska på morgonen, lite muntlig repetition och lite bokarbete. På svenskan fick vi höra lite på gamla nationella, det muntliga provet. Hella fick ett nervöst sammanbrott när hon fick reda på att det bara är några veckor tills vi har årets muntliga nationella. Sedan var det idrott, vi hade en styrke/konditionsbana, som jag hatade, jag har varken kondis eller muskler. Sedan lunch (ris o kyckling i currysås) och efter en lång rast med Neger/President-spelande hade vi Ma/NO. Varför lärarna ska skicka upp oss till bild2:an vet jag inte.

Upptäckte i alla fall att Ann (bildläraren) hade satt upp nya bildet i glasfönstret, och tro det eller ej, men fyra av dem var mina :D Mitt ninjarum, fängelsehåla och mina myskotolkningar av en reklamsida för klockor. Linkie hade tre teckningar där också, surprise, hon som är så megabästig på bild ;)

Nu sitter jag och frossar lite choklad iaf, ska alldeles strax  ta itu med franskaläxan. Klockan fem idag ska jag och mamma ner på gymmet igen, jag ska leka hurtig, bara för att vi var där igår också.

Imorron är det ridning med bästa Lina och Jennifer, och i skolan förväntas många lektioner och jobbig gympa.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0