Produktiv skoldag.

Vilken dag! På svenskan imorse diskuterade vi om de olika texterna i årets nationella texthäfte. På matten lyckades Staffan förklara en uppgift, han blir bara bättre och bättre ;) På NO:n skrev jag vidare på min uppsats i studion, fick sitta vid "stordatorn", för minisakerna ville inte ha mitt usb-minne. På tal om datorer så har min sackat ihop totalt, IGEN! Jag tror jag mördar den snart.

Lunchen var inge vidare, och efter det hade vi musik. Vi lyssnade på när Raine babblade på om Beethoven, och sedan gjorde vi ett försök på att sjunga My Heart Will Go On på kareoke, gick asbra fram tills tredje refrängen ;D Efter det var det engelska, skrev lite stödord till min framställning av My life as a parfumebottle from Wallmart's, och sedan läste jag bok. På bilden skapade jag en söt liten fågel, och sen var det ridning, som får ett eget inlägg idag ;)

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0