Rapport från studion.

Sitter här igen och söker info om fossila bränslen. Dagen har varit rolig än så länge. Vi hade teknik imorse, och vi ska göra en stekpanna. Den blir kanske inte sådär superfin, men den är rolig ;) Den blir liten och fyrkantig. Jag fick svetsa ihop min imorse, jag är den enda som hunnit så långt, men Edvin har börjat provsvetsa. Det var askul, speciellt när det frätte runt massa grejs och så. Och lågan blir liksom grön när man tittar genom en såndär snygg hjälm ;) Det blev asfult, men det gick inte att göra det snyggare typ.


Läste på läshalvtimmen (weird!) och på matten försökte jag mig på en uppgift som inte funkade typ ;P Den var väldigt komplicerad.

Ikväll ska jag åka till Malin har det bestämts, och hålla Hella och Malin sällskap när de hundvaktar. Ska bli väldigt roligt tycker jag :) Imorron blir det gymmet med Jens på morgonen, jobbigt, men det ska bli kul och se hur mycket han gymmar, jag gissar på megajobbiga pass.

Det är väldigt tråkigt väder ute. Kollade alldeles nyss på min frånvaro på dexter också, jag hade ingen, men jag var markerad som närvarande på de två samlingsgrupperna jag INTE var med i, det var mysko.. Nej, åter till arbetet!

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0