RUBRIK.

Ledsen för att förra inlägget inte kunde laddas upp igår.

Dagen är den värsta i skolinsyn, det klagar jag väl på varje torsdag ;) SO en timme, idrott med nioettorna (basket idag :D), sedan stresslunch. Efter det har vi svenska, engelska, franska, och till sist bild, vi slutar tre.

Efter skolan blir det stallet, oklart dock hur jag kommer dit. Vi har hoppning, och jag ska ha Caprina, så allt ser underbart bra ut :) Förhoppningsvis kommer både Lina och Jennifer också, bättre dag får man då leta efter :)

Ikväll när jag kommer hem ska jag bara sitta med NO-projektet, så det kan hända att jag inte bloggar. Jag slänger in en dagens outfit strax.

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0