Skolrapport.

Nu är jag hemma, ett litet tag framöver i alla fall. Jag ska alldeles strax gå ner till Höghammar för att gymma med mamma, trots att jag inte är på humör.

I skolan hände inget speciellt kul, blev nästan klar med Erikas blus på slöjden, har bara 4 knappar kvar, sedan pratade SYV:en om gymnsievalet. På engelskan lånade jag och läste lite ur "Harry Potter and the Halv-blood Prince". På SO:n började vi jobba lite med frågor om buddismen, min favvoreligion ;D

matten jobbade jag vidare bara, och det gick bra. Efter skolan gick jag och Hella ner på stan en liten sväng, köpte en kajalpenna och present åt Erika. Nu ska jag iväg till gymmet, uppdaterar om morgondagen och sånt senare. Ciao!

/ elin


Kommentarer
Postat av: helena

gick de bra på gymmet elr ? :P

2008-01-29 @ 17:04:04
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0