Stall o tisdag, allt i ett.

Gick till ridningen idag, som vanligt. Kom dit, bytte om och följde med Emilia till kafeterian för att äta. Sedan gick jag och gjorde i ordning Caprina, myshästen som jag skulle ha. Det kom en massa annat folk från ridgruppen också, pratade lite med dom och sedan var det dags att rida.

Annika var sjuk idag, så vi hade Ann istället. Vi hade hoppning, trots att det inte blev så mycket hoppning, men det var skoj ändå. Caprina var mys hela lektionen hon. När vi slutade sa Ann åt mig, Jossan och Nicco att plocka ihop alla bommar och lägga dom i en hög i mitten. Så då gjorde vi det också, och vi tog det bokstavligt med ;D Det slutade med en stor hög plockepinn i megasize där i mitten xD

Sen åkte jag hem, och jag har även hunnit gått ner till Ica och fyllt på min mobil. Morgondagen förväntas rätt rolig, det är franska i studion, slöjd, då jag antagligen blir klar med Erika's blus, AP, där vi ska lyssna på SYV:en, engelska, SO och sist matte. Efter skolan ska jag nog pallra mig ner på stan och köpa present åt Erika, sen blir det gym med mor på kvällen.

/ elin


Kommentarer
Postat av: helena

du måste ge mig ett tips vad man kan köpa till eriika ;)!!! XD

2008-01-28 @ 20:05:24
URL: http://www.helenaaolzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0