Torsdag, del 1. Skoldagen.

Blev skjutsad till skolan imorde av far, och väl där träffade jag Erika, och trots att hon är typ världens drygaste människa tycker jag om henne, och jag har saknat henne. Hon har blivit det snarlikaste hon kan komma till att bli brun, och hon har urgulliga fräknr överallt ;D Annars hade vi SO, och Peter var borta, så vi hade vår f.d fransk/engelska-lärare, Anna, istället. Vi förklarade en massa hinduisktiska ord.. Skoj..

Efter det var det idrott, men man fick gå och gymma på Nordic om man ville, och Stina övertalade mig att gå dit, så då köpte jag en enkelbiljett och gymmade med henne, och Moberg som också var där. Det var jätteskoj, och det gick bättre idag, det var inte lika mycke folk heller (jag menar, hur många gymmar tjugo över nio på en torsdag?). Körde de flesta maskinerna, och det gick super ;)

Lunch sen (pannkakor, mumma) och svenska, där vi hade lite bildanalys på förrförra årets nationella prov. Efter det hade vi engelska, oc nu har jag valt mitt ämne för uppsatsen "My life as..". Jag är en parfymflaska på Wallmart's. Så min uppsats heter "My life as a parfumebottle at Wallmart's". Det är superskoj xD

Efter engelskan hade vi franska, vi pratade även hela denhär lektionen, och intervjuade varandra med lite olika frågor. Persdotter hade skrivit upp några frågor på tavlan, men jag skojade till det genom att lägga till andra frågor, och alla blev helt förvirrade, jag hade superkul i alla fall ;D Efter det var det bild, och vi ska börja rita en propagandabild. Jag har valt hur min ska se up, och jag har börjat på den redan. Det står "Applepower" och sen ska jag rita dit en massa äpplen. Skojigt värre ;) Efter det var det slut, och vi gick hem. Del 2 kommer strax, vill inte ha ett så megalångt inlägg ;)

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0