Torsdag, del 2. Stallet och promenaden dit.

Efter skolan gick jag ner på stan med Malin. Hon gick till bussen och jag gick för att leta efter en ny sporttopp. Gick till intersport, lindex och team sportia. Alla hade samma prisklass; SVINDYRT! Jag fattar att det är bra kvalitet och dyrt material, men jag är snål! Så de blir väl till att köpa på H&M eller något sådant..

När jag väl kommit ner på stan var det alltså bara att vända och gå till stallet. Kom dit runt fyra tror jag, och bytte om. Sedan gick jag upp i kafeterian och åt en panpizza. Efter det gick jag in i stallet igen för att dryga lite i fritidsgården, och sprang in i Anna, hon hängde med. Där inne satt Jolin och bytte om, och vi satt där ett tag. Sedan kom Lina, och jag blev så glad, jag har saknat henne megamkt. Jennifer var inte där, hon börjad känn sig lite förkyld och ville inte riskera att komma. Krya på dig snygging!

I alla fall så skulle jag ha Shannon egentligen, men eftersom det var Linas första ridning på typ 20 år så tyckte jag att hon kunde få honom, och bytte till Akleja. Hon var rätt mys, men hon är fortfarande inte min favorit, det är Shannon och Caprina som fortfarande ligger i topp :) Vi hade skoridning, med mycket volter, kort skritt och trav och lite galopp. Det gick väldigt bra :) Nu är jag i alla fall hemma igen, ska äta våfflor om ett litet tag. Ska gå och lägga mig tidigt ikväll, jag är väldigt trött.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0