Torsdag, eller Tråkdag, som man kan säga.

Fyfan vilken katastrofal dag! Alla lektioner blev tråkiga, franskan dög väl, men idrotten var hemsk.

Vi hade en myskobana idag med, och den var likadan, fast nu var nioett med också. Och en övning där man skulle gå på en bänk till ribbstolarna, och jag orkar inte beskriva detaljerna, men det slutade med att mitt ben åkte ner mellan ribbstolen och väggen, med ett förjävligt märke och otrolig smärta som utgång, så nu kan jag knappt gå på det benet.

Och i och med min skada kommer jag antagligen inte kunna gå på tranan imorron, som jag hade sett fram imot. Och just nu känner jag mig bara skit, jag är så matt på allt, jag vill bara sova och inte vakna mer.

Nu är jag ännu argare på mitt ben, upptäckte alldeles nyss att jag bade blåmärken precis under knät också, HATA! Och min dator dampar nu igen och allt känn bara skit. Deprimerande inlägg, jag vet.

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0