Underbara dag :)

Fick skjuts med pappa till skolan imorse. På morgonen hade vi SO, svarade på några frågor som Peter ska betygsätta, får hoppas att det gick bra. Direkt efteråt hade vi gympa, dvs bad, och vi fortsatte med magisterproven, som vi började med igår. Det är nio delprov som man kan få 1, 2 eller 3 poäng på. Jag har två delprov kvar, och de satsar jag tre poäng på.

Efter idrotten, när man var lagomt trött och ashungrig, då var det lunch, chilensk makaronigryta.  Efter lunchen hade vi svenska, vi lyssnade och läste de nationella proven igen. Sedan var det engelska, och vi jobbade väldigt mycket.. Jag läste lite, medans alla andra satte Damian (en assistentvikarie typ) under ett förhör för att få reda på lite om hans privatliv.

Efter det var det franska, och vi gick igenom lite uttal och accenter och lite sånt. Nu har vi också fått reda på att om två veckor ska vi hålla lektion för 6:orna på Rensbacken. Vi slutade efter franskan, eftersom Ann (bildläraren) var borta, så vi kunde inte ha bild. Därför slutade vi en timme tidigare än andra halvan av klassen.

nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå. Ska äta någonting om något tag, sedan får jag skjuts med mamma till stallet, och ridningen ikväll. Tyvärr tror jag att Lina inte kunde komma, hon skulle till Stockholm och gå på rockbjörnen tror jag. Men förhoppningsvis kommer Jennifer i alla fall, så det kommer ju bli mys :) Det är väl min dag hittills det ;)

/ elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0