Uppdate, lördag.

Igår gick jag som sagt iväg till Malin, höll på att slå ihjäl mig på kuppen (väldigt halt). När jag kom dit så gick vi ut på en kort promenad med Skorpan (hunden sm hundvaktades), och efter det lekte vi lite med honom och sedan blev det till att förbereda tacosen de skulle äta. Det gick väl sådär med köttfärsen ;) Sedan satte vi oss framför teven, och väntade på att Let's Dance skulle börja, så det blev lite Miljonärerna först.

Sedan började Let's Dance, och det var faktiskt bra, bättre än jag trott. Och Danny var såå snygg! Men jag blev lite förvånad i utröstningen att Uffe Larsson åkte ur, men i och för sig betyder det bara att i år finns ingen efterträdare till Peppe Eng ;) Men under utröstningen satt vi verkligen och vrålade att Danny inte skulle åka ur, han är alldeles för snygg för att åka ur Let's Dance också, efter Idol.

Annars spenderades kvällen framför Numbers, lekandes med Skorpan eller bara mycket skrattandes. Tack tjejer för en underbar kväll :)

Idag har jag hunnit äta lite frukost och tittat lite på avatar (senaste, nr 13). Runt tre skulle jag och Jens ner till gymmet i alla fall, så någonting nyttigt händer idag ;) Nu kommer lite bilder från gårdagen;

   
  

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0