Våfflor är mumma.

Pappa gjorde våfflor till middag idag, som jag nyss ätit. Innan det dushade jag en snabbis och innan det var det gymmet då ;) Vi kom väl ner dit tjugo över fem, och körde nästan allt, mest arm, men också ben, mage och rygg. Nu är jag astrött, men jag tror jag tänker tvinga mig vara uppe i åtminstone en timme till. Min skål med choklad står precis brevid mig nu, men jag lyckas kontrollera mig själv och jag äter inte av den, jag känner mig så sund :)

Imorgon har vi rätt roliga lektioner; bild, franska (det är väl halvkul), idrott, SO och sen har vi engelska och svenska, som är snäppet tråkigare. På kvällen är det som sagt ridning, det ser vi verkligen fram imot :D Får bara hoppas på en bra häst också, helst Caprina känner jag, eftersom jag antagligen kommer vara för trött för att engagera mig i Shannon, jag kanske kommer ha träningsvärk, och han är inte så supermys när man har träningsvärk. Nu blir det bloggövervakning och sedan sova.

/ elin


Kommentarer
Postat av: mams

Du är jätteduktig!! Bra att du kommit igång med träning, vännen
Ta en chokladbit, det har du gjort dig förtjänt av!

2008-01-09 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0