Bloggdesigner hit och bloggdesigner dit.

Ja, jag har varit inne på min designerblogg hela dagen och knepat och knåpat med designer. Har en som är god nog år mig faktiskt, en snygg rosasvart jäkel, och en superblingad är på G. Sen har jag lite idéer som jag ska försöka få till liv också :)

Det har regnat hela dagen här hemma. När vi satt och åt ringde pappas mobil, och jag tror det var någon som typ frågade om det regnade hos oss, och det gjorde det inte just då. 2 sekunder senare öppnade sig himlen totalt, och bara någon minut senare tog det tvärstopp ;) Det tog slut innan pappa hann prata klart ens, och han är inte så mycket för samtal över minuten lixx ;)

Nu skall bror min ut och övningsköra med pappa, så vi får hålla tummarna för att de kommer tbx ;D Jag ska sätta mig vid Photoshop igen och göra lite fler designer :) Ha det!


Peace från mig och mina finnar ;D <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0