Blöggtönt ;D

Hejsan! Guud, jag låg ute och stekte i en timme, och sheiit vad lökig man blir!! Imorron hoppas jag på lika varmt väder (trots att de elaka vädergubbarna har sagt att det ska regna), för jag vill ha lite färg! All brunhet man skaffade sig i början av sommaren försvann ju med värmen och solen..

Anyway, imorron ska jag kanske med das Rub ner på stan en svängis, annars hoppas jag att jag kan dra med någon ner ändå ;)
 
Jag ska installera Quickcam nu, så jag kan använda min webcam igen, jag har inte gjort det sen sist vi ominstallerade datorn ;) Om jag nu får det att funka.... Grrrrr på quickcam, det funkar inte!! I'll keep trying, love u!!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0