Brolle på Grillnatta ;)

Här kommer lite filmer från igår, och det är urkasst ljud och man hör inte ett piss av vad han sjunger. Stäng av ljudet om ni är smarta.



Playing with fire ;)



Jag är född i en liten by <33



Amazing Graze :)



Suspicious minds :)



Heartbreak City :)



Det är hon :)

That's all you get! Haha, näärå, ni får faktiskt lite bilder också :)



  

Sen är det väl lika bra att jag slänger med några andra bilder med ;)

  

Jag och gänget, sen gänget, sen Bollnäs svar på Joe Labero.. Eller ja, Bollnäs enda trollkarl då ;)


Ha det bra! nu ska jag titta på tv, Morden i Midsumer ftw!!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Annaa

jävlar vad jag rös när han sjöng amazing grace och playing with fire, himmel och pankaka JAG ÄLSKAR VERKLIGEN DEN DÄR SNYGGE MANNEN FRÅN NORRBOTTEN (;

2008-07-29 @ 21:40:52
URL: http://unimportent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0