Gomorron bloggen!

Hejsan! Sovit gott? I have ;) Ska börja göra mig klar nu, ska ner på stan halv två, jag vill kolla in slutrean MED pengar den här gången. Allt börjar ju nu efter grillnatta, och jag vill ha en ny väska! Har sett en inne på Åhléns som jag har funderat över sen jag var i Sthlm förra månaden, då kostade den 199:-, sen 99:- och nu 49:-.. Den som väntar på nåt gott liksom ;)

Men ja, jag vet inte om jag ska köpa den, men det är sånt som märks ;) Tänker iaf köpa ett par bikinitrosor som matchar min överdel, de är billigare också ;) Om ingen har redan köpt den vill säga ;P Men ja, annars idag ska jag väl ringa runt med de sista detaljerna ang min stugfest imorron. Ja, nu borde jag klä på mig kanske.. Ha det bäst!

/ elin ♥

Jag lägger in bilder och filmer på Brolle senare idag btw ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0