Grillnatta ikv :)

Nu är man bara liite trött! Klockan är tio, och jag sonade någon gång vid två. Men jag ska vakna, jag tännker inte ligga i sängen och döa bara för att jag glömde min sovmask i stugan, den kan jag klara mig utan tills på onsdag. Och vet ni vad jag tänker göra idag? Jag tänker du ut i trädgårn och plocka körsbäs, hallon och jordgubbar och göra en riktigt färsk smoothie :] Man måste älska färsk frukt direkt från trädgården. Då är man riktigt säker på att man inte får i sig nåt mysko bekämpningsmedel eller nåt ;)

Sen är väl dagens planer att bättra på brännan lite, fixa det sista med manikyren (ta bort lite kladd och så), duscha, välja kläder (alltid lika svårt), och fixa mig själv och så, sen cykla ner till grillnatta. Och för er som inte vet det så är Grilnatta Bollnäs sommarfest i stan. Hela bollnäs är på stan samtidigt, affärerna har kvällsöppet och det är lite grillnatta-rea, man kan få/köpa kuponger på grillade kycklingklubbor (skiitgoa), och så¨har vi nästan alltid hyrt in en halvstor artist som spelar tre låtar och spenderar resten av kvällen med att skriva autografer och sånt ;) I år kommer Brolle ;)



Bild från förra året. Mitt hår var kort och fult, jag var allmänt finnig och lökig (men det syns inte ;)), Malin hade superfluff, Hella hade premiär med sin fejk-gucciväska, och Linkan.. Hon är väl typ densamma ;) Imorgon får ni såklart se bilder från idag också ;) Ha det bäst! Btw, ska ni gå? :)

/ elin

Kommentarer
Postat av: Kristin

jag ska gå, en sväng iaf... :p

2008-07-28 @ 16:04:58
URL: http://sandstr0m.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0