Guess what?!

Jag har totalt dumpat iden om att köpa en ny hamster, tyvärr.. :( Istället tänker jag köpa en mus! Eller möjligen två :} Mamma freakade totalt, men jag och Hella drog till Mobackes en sväng och kollade lite, och mössen var billigare, och de var sååååå söta!!



Men jag ska ta hem vår andra bur, som är i bara plast, det känns som om möss är duktigare på att rymma än hamstrar, och då vill jag gärna inte ha en gallerbur ;) Jaja, jag ska nog fråga personalen på mobackes lite om mössen också, om man måste ha två eller hur det är. Hanar brukar ju aldrig då bra ihop, man kanske skulle ha två söta musflickor då :) Jaja, jag ska iaf köpa, får se när, ska ju ta hem och fixa buren först också ;) Men som sagt, namnförslag någon? ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Annaa

jag ich marcus hade ju två hamster honor och dom funkade inte ihop.. så d eäör inte säkert att dom där gör de heller.

2008-07-09 @ 21:41:13
URL: http://unimportent.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0