Hejsan!

Ledsen för dålig uppdatering, men vi åkte till stugan igår, och sov över tills idag ;) Mina kusiner är här också, Malin och Emma :) Men ja, det var väl rätt skoj att vara i stugan, men det är faktiskt härligare att vara hemma. Kusinerna blev avsläppta i stugan av mormor, sen så ska de sova över här ikväll.

Jag har bestämt mig för att separera på Bonny och Clyde också.. Jag vill att Bonny ska få ha ett liv också, och han var ju bara rädd hela tiden. Så nu bor Bonny i min gamla gallerbur. Han verkar gilla den, och det faktum att Clyde inte finns där för att bita honom. Clyde verkar ta separeringen bra han med ;)

Aja, ikväll blir det Allsång och Morden i Midsumer :) I LOVE IT! Btw sp har det varit härligt väder idag :) Vad har ni gjort? :)



/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0