Släktträffen och filmkvällen :)

Hejhej! Nu har jag kommit hem från trädgårdsminglet, som min mormor kallade det, och det var faktiskt väldigt trevligt :) Det var en massa folk där, släkt och mormor-och-Arnes bekanta och så. Det var väl en sådär 30 pers tror jag ;) Det var jag och min familj, mormor och Arne, morfar, moster med familj, morbror med familj, lite av Arnes släkt, morfars brorsa och hans tjejer (mammas kusiner, vääldigt längesen det ;D), och så några av mormors bekanta som sagt ;) Blev skapligt mycket bilder kan jag säga ;D Ska bara fixa till alla, sen lägger jag nog upp dom imorron.
Nu tänkte jag bjuda på lite kort från Järvzoo i onsdags :)

   
(turistbild ffs!! ;D) (Älgarna, överbedjurat ;))          (En ren ren ;D)    (En söt liten räv som sov :))

  
Sötaste björnfamiljen!! Och Emma var övertygad om att mamman INTE var en björn ;D

   
Sällskapet; Jens med nyinköpt halsband, kusinerna Malin och Emma, mamma, och en egobild från toan ;D

  
Hemma hos mormor med söt-Malte, söt-Vilgot och söt-mormor :]


Antar att jag kan bjuda på lite från filmkvällen med Hella också ;)

   

Haha, kom på att jag inte skrivit om filmkvällen ens ;D Ja, Hella kom och vi hade trevligt, vi kollade på Förtrollad, sedan på the Notebook (KÄRLEK! <3). Jag fixade hennes naglar, fransk manikyr :) Jag skulle visa mig konstnärlig och rita en blomma på tummen också, men det blev visst en palm ;D Jaja, vi gjorde en skoj vlogg också, som jag kanske lägger upp vid tillfälle ;D Sen fick Hella göra en gubbe på Jens WoW också, hon gjorde en warlock, som Jens sedan tog bort när hon åkte ;) Jaja, det gav några skratt iaf ;D

Tack honey :) <3


Tidigare idag åkte jag till mobackes för att köpa strö också, och köpte en påse med alspån. Det är tydligen mycket bättre än kutterspån, mycket bättre absorbering. Har bytt nu ikväll, och det luktar ingenting längre :) Yeey!! Får se vad det luktar när gullisarna har pissat lite också ;)

Nu ska jag återgå till att ha tråkigt ;D Lovehoneys!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

Tack själv honey! Nej, det gjorde inte så mkt att du tog bort den.. tror inte att hon hade kommit så långt ialf, haha XD Puss !<3

2008-07-18 @ 23:30:21
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0