Hem och iväg igen :)

Nu har jag kommit hem från Hella, och vi hade de trevligt som vanligt :) Igår satt jag och chattade lite med Stina och Hella, och de tyckte att jag skulle komma över, vilket jag tyckte var en bra idé. Så jag åkte dit, och vi hade trevlig :) Åt lite hemmagjord mjukglass (receptet finns nån gång under maj i bloggen), och spelade kort. Sen åkte Stina hem, och jag och Hella bestämde att jag skulle sova över där :]
Vi poppade och åt popcorn på kvällen, tittade på Morden i Midsumer, sedan på Dukes of Hazzard 2 och spelade lite mer kort ;)



Tack för trevligt sällskap flickor! :)

Ja, annars så har jag då kommit hem nu, sitter och klurar lite framför photoshop som vanligt ;) Det är några stycken som har beställt, sen skulle jag göra någon ändring i någon av dom.
Men på grund av det fina värdet så ska vi (familjen) åka till stugan och vara där i några dagar, så det blir tyvärr inget bloggande på ett tag. Men hoppas att ni överlever ;) Ha de bra!

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: helena

söt bild du :)

2008-07-24 @ 17:34:28
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/
Postat av: stina

Eller hur var det mysigt girls?! ;)

2008-07-26 @ 11:30:00
URL: http://stinawesterstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0