Idiotiska skit!

Måste spendera några timmar extra vid photoshop de närmsta dagarna för att fixa om designerna jag gjort och ger bort på min designblogg, bara för att Mozilla Firefox SUGER! Och jag förstår mig inte heller på alla som skaffar Firefox och säger att det är bättre och blablabla, och att man bara får virus med Internet Explorer. Vilket skitsnack!

Kan det vara så att nästan varenda människa laddar hem nåt skit, som nästan alltid är fullpackade med virus, eller att man är inne på nån mysko sida eller nåt? Typ poker eller porrsidor eller nåt? För jag har använt Internet Explorer i hela mitt liv, och min dator har aldrig fått ett enda virus! Om ni inte vill ha virus, var bara inne på säkra sidor, ladda inte hem NÅGONTING, och så vidare.

Jaja, måste väl sätta igång nu.. Bajs på Firefox!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0