Jag har köpt möss ^^,

Tihi, nu äger jag två gullungiga möss ^^, De är fyra månader gamla, och jag har inga bilder än, de ska få göra sig hemmastadda först ;) Men båda är killar, och en är liksom krämigt beige med en liten vit bläs på huvudet, och en är vit med bruna fläckar lite här och var :) De är assöta! Jag vet fortfarande inte vad jag ska döpa dom till, jag vill jättegärna döpa dom till Bonnie och Clyde, men ja, de är ju killar båda två.. Men ändå, de är söta namn, och ja, jag tror inte att de blir arga :) Isåfall får den krämiga heta Bonnie :) Anyways, jag är lycklig :)

/ elin

Kommentarer
Postat av: helena

jaa dom är jättesööta! :) snygg bloggdesign förresten!

KOmmentera min blogg, har en urtjusig bild på oss två :)!!

2008-07-10 @ 18:16:28
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0