Järvzoo

Idag har vi haft sköj med kusinerna bara. Vi åkte till Järvzoo en sväng och gick där ett tag, knäppte lite kort och så ;) Dom lägger jag in någon annan dag ;D Sen åkte vi till mormor för att lämna av kusinerna och körde då till Hudik en ssväng först och tittade lite. Jag köpte ingenting ;P

Väl hos mormor så hälsade vi på alla, Anders (morbror) och Camilla (hans fru) hade kommit dit, de är här för släktträffen på fredag ;) De hade sin lilla hund Malte med sig, och såklart min lilla kusin Vilgot, första gången jag träffade honom :) Han var såå söt!! :) Men vi var knappt där något, vi åkte hem direkt, vi skulle ju bara skjutsa dit tjejerna. Men ja, vi träffas ju på fredag :)

Annars har vi kommit hem, inte gjort så mycket. Jag har städat Clydes bur, allt ett försök att hålla kvar sötnosarna hemma. Mina föräldrar sa till mig imorse att jag måste göra mig av med dom, de luktar för mycket... Jaha, glatt meddelande liksom, jag har inte ens haft dom i en vecka!!! Glöm det, jag tänker inte göra mig av med dom, de är ju mina husdjur!!! Jag har spenderat över 200 spänn på dom än så länge, glöm att jag tänker ge bort dom!!! Så mina föräldrar är inte det längre, jag är föräldralös. Jag har inte haft husdjur på gud vet hur länge, jag ger inte upp efter en vecka. GLÖM!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0