Levlat min Mage!!

Hahaha, nöörd! Min bror var snäll för några dagar sedan och lät mig göra en gubbe på hans WoW-account, och jag gjorde en snygg Mage-Blood Elf som heter Rosasvart (ofc!!) ;D Jag är inte en riktig WoW-tönt än, och jag har inte planerat att bli det heler, men jag ska köpa en katt, sen kan jag sluta spela typ ;D Idag kom jag till level 10 iaf, stoolt ;)

Aaanyways, jag håller på att städa mitt rum nu, det blir liksom aldrig färdigstädat nuförtiden ;) Senare ikväll kommer Hella hit, vi ska ha filmkväll här hemma, myys :) När (läs om) jag blir klar med rummet i hyfsad tid tänkte jag åka iväg och kolla på mobackes om de hra nåt bra spån (asp) eller typ toa-lätt eller nåt, för jag måste byta bottenmaterial till älsklingarna. tydligen är kutterspån uselt att ha, eftersom den inte absorberar.. Men det gör inget, för mitt har ändå tagit slut ;) Nu ska jag fortsätta städa, sen kan jag lägga ut lite bilder från igår :) Pussloves!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0