Min lilla sötnos!

Här är min ena gulliga mus :) Jag har fortfarande inga namn, men ja, det dör skulle isf vara Clyde ;) Men man säger ju aldrig namn till mössen, så här i bloggen får denna sötnos heta Clyde helt enkelt ;)

  


Visst är han sööt?? :) Albinon (som nog ska få heta Bonnie, trots att det är en kille) ligger mest och sover/gömmer sig, så jag har inte fått nån bra bild än ;P Men jag är inte orolig längre, de är två söta pojkar som har bott tillsammans i hela livet, och de är söta tsm, jag tror det är bara naturligt att dom småbråkar lite ;) Det är iaf Clyde som är dominant i buren, och det är Bonnie som är mest tam, men jag jobbar på det ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Micha

Vad söt han var! Jag hade en liten sådan där en gång, men det var long tima ago! ;)



Svar: Fast det är ju inte så logiskt egentligen, men tanke på att det har att göra med två skilda saker - plus att det ju faktiskt inte var så innan bloggarna flyttade över till publishme. Så jag förstår inte varför de måste ändra.



Men, hur skulle du ha gjort då? ;)

2008-07-11 @ 13:12:49
URL: http://eyeofstone.blogg.se/
Postat av: Micha

Svar: Men då har du kanke den ikryssad då om din inte syns på google? Alltså, om jag har skrivit tex "griskuk" i min blogg så kommer det inlägget upp om man söker på det ordet på google. Jäkligt uselt exempel. Men jag tycker det är irriterande, känns som att man inte vågar skriva någonting då. Men jag har kryssat ur den nu i alla fall :S

2008-07-11 @ 16:34:18
URL: http://eyeofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0