Schteekarn ;D

Ja, jag har stekt idag ;) Det blev bacon ;D Mahaa, vem säger att jag inte har humor ;D Jag åt spaghetti och bacon nyss ;) Sen har jag legat ute och solat i 2 ´½ timme också. Sen har jag visat vilken bra vän jag är genom att ta moppen, moppa iväg till Växbokvarn 20 minuter bort för att hålla Erika sällskap en sväng. Hon sommarjobbar där, och begärde mitt sällskap, och jag hade inget bättre för mig ;) Det finns skiitsöta grisar där, dom är jättesmå! :}

 

Ja, det fanns en skylt i keramikboden (där E jobbar), och det är ren och skär sanning i de sanningsfulla orden ;D

Imorron ska jag va med Hella (weii!!) som har kommit hem från England, and we're going to have a jolly good time! (läses med extremt brittisk dialekt). Nu ska jag tönta runt på las internet, och ikväll blir det Morden i Midsomer, eller Midsummer Murders (också brittisk dialekt) som jag hellre säger ;D De som känner mig vet att jag diggar att snacka brittiska ;) Vilket jag gör typ varje dag, eftersom jag pratar med mig själv, och för någon mysko anledning pratar jag alltid på engelska (don't ask!) ;) Peacelove sötnosar :)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0