Smoothiesmoothiesmoothie <33

Ååh, jag älskar ordet. Smoothie. Jag älskar dom också, för att de är så djävulsk goda! Har gjort en som jag dricker nu, frysta gula hallon, några färska röda från trädgården, lite banan (har oftast i banan nuförtiden, det gör dem lite extra saftiga) och jordgubbsyoughurt :) Sen har jag alltid i mjölk, socker och vaniljsocker, det är standard ;)

När jag flyttar hemifrån ska jag ha en mixerstav, lätt, och alltid frysta frukter i frysen :)

WTF, nu är det nån jävel som har köpt trummor några gator bort, gaah! JAg ska slita skallen av dom om dom inte håller KÄFTEN!! Aah, nu slutade det ;)

Sitter fortfarande ute på uteplatsen med laptopen, och tittar på utsikten. Vårt hus har ett jävla fint läge alltså, uppe på Ren i Bollnäs. Vi har sol på huset hela dagarna på sommrarna :) När det är soligt vill säga. Vilket det har varit hela kvällen, jag som var bombis på att det skulle börja åska. Ah well, synd att klaga ;) Det brinner fortfarande, på soptippen var det tydligen. IGEN! Tredje sommaren i rad som det brinner däruppe. Nu hörs glassbilen också, den kommer på torsdagar hit. Kör runt i hela området, jag hör den hela kvällen.

Fan vad skönt det var här ute! Det är inte för varmt, men det är absolut inte kallt. Det är häärligt :)



Tänka sig att alla mina vloggningar blir jättetysta. Men jag kan ju inte vråla här i mitt område liksom ;P

Ha det bäst sötnosar! <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0