Sötmössen busar! :)

Hejsan! Ledsen över dålig update nu på sistonde, men jag har liksom inte gjort något av betydelse, inte ens typ gått och hämtat posten, vilken jag kanske anars kan göra ett halvt inlägg av ;D Njaa, kanske inte, men som sagt. Ligger iaf i sängen nu, ska sova strax, och tittar lite på när Clyde ränner runt i buren :) Bonny sover, dom är liksom ute i skift, på så sätt slipper Bonny allt bråk :) Men jag är inte orolig alls längre, Bonny har ju liksom levt med Clyde i 4 månader, och jag tror han vet hur han ska bete sig för att inte hamna i slagsmål ;D

Eller vänta lite, nu är båda ute! Bonny springer i hjulet, Clyde springer i buren ;) Nää, nu tog C över hjulet, och B sprang in i huset. Elaka lilla mus ;) Men de är söta, de sover ju tsm så, jag oroar mig inget ;) Jag tog förresten upp Clyde tidigare idag, har inte gjort det än ;) Vill tämja dom lite först ;D Ja, och nu stavat jag Bonny med Y, då är det ju ett killnamn ändå! Smaart va? ;D

Ja, och mina föräldrar har kommit hem också :) Ha, blev rätt långt inlägg dethär ;) Dagens första också :) Idag (måndag nu) så dras vinnaren i dendär goodie-bag tävlingen jag är med i. Fingers krossed!! Annars så har jag frågat Malin om hon vill hitta på nåt, annars skulle vi kanske eventuellt till stugan, men jag vet inte hur det skulle bli med mössen bara, men jag tror dom klarar sig en natt faktiskt ;) Jaja, nu ska jag soova, godnatt! <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0