Steeksteek!

Stekdag! Det är soligt och fint idag, och jag ska åka till stugan och steka! Vaknade typ nyss från en dröm jag har drömt några gånger, och vad kan jag säga, den hör till halloween, inte till sommarlov! Jag och en kompis hittar alltid en nyckel, och vi träffar två män som för oss till nåt ställe dit nyckeln leder och vips på sitter vi typ i ett spöktåg mitt i en storstad och åker runt ;)
Fast det är läskigast efter spöktåget, då är det typ ett spökhus. Men lyckligtvis brukar jag hinna vakna innan ;D

Men ja, snart nu så ska jag upp och käka lite frukost, sen ska jag åka och tanka, sedan blir det brumbrum til stugstug igen.. Synd bara att min blogg är hemma, tråkigt att inte kunna blogga när man är där. Man är för upptagen med att hata myggor och bromsar ;) Okej, men ha det bra sötnosar så hörs vi när jag kommer hem! <3

/ elin

Kommentarer
Postat av: helena

hahah, där gissade du ganska mkt fel ;)

2008-07-25 @ 17:04:43
URL: http://helenaaolzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0