Underbart!

Jag sitter ute med laptopen i skuggan, det är vidrigt varmt ute.

Kom hem från stugan och min stugfest för ett tag sen, det var skitmys! Jag tyckte iaf att det var mysigare än de vanliga tjejfesterna; film och tacos. När jag, Hella och Linkie kom dit på dagen så packade vi in och gick ner och badade, 26 grader i vattnet och svinhärligt. Sen gick vi upp till stugan igen för att spela kort, och då kom mamma med lass nr 2; Stina och Malin :) Vi spelade kort tills dess att Erika kom strax efter sex, då åt vi pastasallad :)

Sen satt vi hela kvällen och babblade och hade kul, åt chips, popcorn och vattenmelon. Sen bäddade vi iordning och så, klämde in oss sex stycken i mitt lilla rum; två uppe, två nere och två på en madrass på golvet ;D Erika skulle upp och jobba idag, så hon gick upp och åkte iväg nära elva, och då tog väl vi och gick upp med. Blev frukost och bad, sen har vi packat ihop allt igen, städat och hållt på, och sen åkte vi hem :)
Hälsa på Erika en sväng på vägen bara, och åt lite glass, men annars åkte vi hem, och nu sitter jag här ;)

Bilder får vi ta en annan dag. Men som sagt, det är töntigt övervarmt, och jag orkar inte göra ett piss. Nu i helgen ska vi ner till Motala och gå på dop, min lilla kusin Vilgot ska döpas :] Så jag är borta senast sju på morgonen på lördag ;P Nästa vecka så har Hella födelsedagsfest på onsdagen, och på torsdagen, tror jag, ska jag, Malin, Hella och Linkie ner på Cityfesten i Gävle, titta på the Poodels och lite så. Fast jag vet inte om jag stannar hela kvällen eller åker hem nio. Känns lite sent att åka hem ett, tror nog det blir nio ändå.

Nu ska jag plocka lite bär tror jag, sen ska jag hämta ett glas med isvatten, mitt tog nyss slut ;( Men ha det bra, så hörs vi sen :) <3

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0