Vlogg :)

Hejsan! Har åkt hem från stugan ikväll för att sova hemma, sen brummar jag tillbaks imorron :) Jag ville hem och leka med mössen, som tyvärr inte kunde följa med till stugstug. Men det har vart mysigt, vi har spelat kort, idag har vi badat och solat (jag, Elin Nilsson, har badat!!), min minikusin och moster var där idag och så. Jag och Clara byggde kottdjur ;)



Ska som sagt tillbaka imorron, sola och bada lite till ;) Ska väl tänka lite på hur jag ska ordna upp min stugfest nästa vecka :) Har bjudit dit tjejerna för att mysa och så, lite sen födelsedagsfest vetni ;) Bara en månad efter jag fyllde år, men wtf liksom ;D

När jag hade brummat hem på moppen också så upptäckte jag att jag glömt nycklarna, smaaart Elin!! Så jag fick sitta ute i typ en timme och vänta på att bror skulle komma hem ;P Blev en liten vlogg som jag lägger ut vid tillfälle, sen filmade jag lite när jag studsade (tidsfördriv ;D) Men ha det bäst, så hörs vi :)


Okej, ni får vloggarna nu eftersom det tydligen gick på under en minut att ladda upp dom ;D Men de är tagna med mobilen, därför är dom av dålig kvalitet ;)

Jag visar försök till att stå på händerna, jag går ner i brygga och jag gör en ful liten volt ;D


/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Mikaela

tror du härmar någon när du gör peace tecknet på slutet ;)

2008-07-24 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0