Vloggisch ;)

Helluu! Nu har jag kommit hem från stugan igen, och det har faktiskt varit skitmysigt! Igår kom Jens dit också, och vi spelade lite kort, fyrmansvist, och jag och mamma sög på det ;)
Annars har jag steekt och badat som faan, så nu är jag brun och fin, utom i ansiktet, just nu är det kräftvarning ;P Mitt hår har blivit solblekt också. Life is good sometimes ;) Och till er som kallar mig badkruka, jag har badat ÅTTA gånger i år, vilket blir åtta gånger fler än förra året! HA!!

Jaa, annars har det väl planerats om Grillnatta imorron, hela Bollnäs går på stan samtidigt typ ;P Ska gå med Malin, Hella och Linkie, favorit i repris sen förra året ;) Men ja, jag spelade in två vloggar i stugan också, med mobilen, så urkass bild och urkasst ljud, men wtf ;)



Från igår kväll, efter otrolig vinst i fyrmansvist ;D


Idag, efter ett av baden ;)

Vi hörs, nu ska jag göra något näst intill vettigt hade jag tänkt ;)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0