30 grader, i Norrland!!

Gaah! Underbara värme! Det är över 30 grader idag, så varmt var det nästan inte ens förra året!! Sitter ute med la laptop och lite musik och bränner mig. Jag kommer allvarligt se ut som en kokad kräfta ikväll, vi har ingen solskyddsfaktor hemma, den tog pappa med sig till Stockholm matathon igår ;P Men jag är noga med att dricka vatten, vända på mig och gå in och vila lite då och då. Jag vill kunna ligga ned ikväll ;P

Annars börjar sista veckan imorron, häärliga tider. Vanlig skoldag imorron, bortsett från inget elevens val och bara softlektioner. På tisdag är det alltså klassens dag, upp till Skitjärn på dagen, och jag SKA bada, det lovar jag! Nästan.. Nej, men jag ska försöka doppa mig snabbt!! Sen är det Strandresturangen på kvällen, och underbart god pizza. På onsdag är det sommarshow, och efter det är det niornas lunch med lärarna och lärarshowen. På torsdag är det avslutning i skolan (rektorn som babblar på) och GRÖNAN på eftermiddagen/kvällen! And then 11 veckors sommarlov, UNDERBART!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0