En och en halv vecka kvar! :D

God morgon småmänniskor ;) Hur mår ni? Jag mår strålande, trots att jag måste städa rummet idag. Jag har flyttat ner nu, jag sover i min sjuk/lov-säng (min bäddfåtölj). Jag orkar aldrig klättra upp och ner ur min loftsängnär jag är sjuk, eller har lov, så jag flyttar alltid ner då istället ;) Och btw, jag har laddat upp tre till videos från sommarshowen, och jag lägger upp dom lite senare idag, eller imorgon :)

Ikväll ska jag va med Hella, blir nog trevligt, som alltid ;) Annars idag ska jag som sagt städa, så det är lika bra att jag börjar.. Och vetni? Om en och en halv vecka kan jag byta örhängen i mina nya hål! :) Men nu ska jag städa, pusslove!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0