Lalala, jag har trååkigt :)

Hellu :) Har precis kollat på en blogg som en 1,92 lång tjej hade, tänk att man faktiskt inte är längst av alla ;) Jag som nästan aldrig sett nån som är längre än mig, på tjejsidan alltså ;)

Linkie var ju här för några timmar sen, vi gick ut och gick i skogen här ovanför mig. Det var skönt, tog väl sisådär en timme. Sen tvingade Jens mig att skjutsa henne i hans moppe, hans coolisch buggy. Den gick sönder för ett tag sedan, så de har precis köpt en ny cylinder, och nu måste Jens köra in den ;) Max 30 km/h i 30 mil, lycka till ;D




Ikväll spelar ju Sverige match också, mot Ryssland. Jag tror inte att jag tänker titta, men det finns inget annat att göra.. Sånt som märks ;) Jaja, nu ska jag väl försöka hitta på nåt att göra med mitt liv ;D Bye!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0