Lika som bär?

Jahapp, där försvann solen och värmen. Men jag är inte bitter ;D

 Har suttit och knåpat ihop en bloggdesign till Lisa idag, den blev fin :) Jag försöker få ihop en till Elin Guttelvik också, men jag vet inte riktigt hur hon ville ha den ;P Sen ska jag fixa åt Nicco tror jag, jag tror hon ville ha en också ;) Har man fritid så har man ;D

Och på tal om Lisa, är det någon som tänkt på att hon är typ en klon av Grinchen? Jag menar, kolla bara på det där leendet! Mahaha! ;D No offens Lisa ;)

 

Som sagt, har man tråkigt så har man ;P Nej, nu ska jag göra en kladdkak, på beställning av mor min ;P Ha det gött ;)

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Kristin

Men hahahaha! Superlikt ju ;)

2008-06-10 @ 22:33:53
URL: http://sandstr0m.blogg.se/
Postat av: Lisa

JAG ÄR LIK EN KÄNDIS!

alltid något, positivt tänkande kallas det. (;



tack för designen!

2008-06-10 @ 23:34:49
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0