Lördag

Jaoo, hur ska jag sammanfatta dagen? Tråkig! Jag har spelat TS2 typ hela dan, spelade schack med brorsan imorse, och vann en gång!! Det ni ;D

Ni vet att jag pratade om att jag, Malin, Linkie och Stina skulle sova över och vara hundvakt? Det ska vi göra imorron istället. På torsdag (innan midsommarafton) ska familjen till Enånger, sen åker vi till mormor och Arne i Forsa på midsommaraftonen. Sen på söndagen åker då jag och mor till sthlm, och vi kommer hem på torsdag (då fyller jag år btw ;D) Så ser min framtid ut, härligt ;D Anyways, ville bara uppdatera lite ;)

Btw så förlorade Sverige idag mot Spanien med 2-1. Typiskt! Men bra spel ändå ;P

/ elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0