Måndag :)

Så, vi har haft en supermysdag idag.. Imorse hade vi charader på svenskan, och vad Edvin och Johan än säger så fuskade jag inte alls!!! Jag lovar! Efter svenskan hade vi NO/matte, och tittade A Beautiful Life, en film om en schitzofrenisk superhjärna. Vi städade skåpen samtidigt, så jag tittade inte sådär supermycket på filmen, så jag fattade inte jättemycket..

Vi åt lunch efteråt, och sedan hade vi musik och sjöng barnvisor ;D Sen hade vi engelska, fick reda på betyg och fick åka hem. När jag kom hem la jag mig ute i solen och stekte. Fick liite färg iaf, och sedan åkte jag iväg till stallet. Vi hade bara skolridning, jag hade Asterix. Det gick väl bra, men fyfan va svettig man blev!

Imorron är det stekardag på skitjärn som gäller, until then! Bye!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0