Min midsommar :)

Ja, i torsdags åkte vi upp till Boda, där pappas kompis tjej bor. Där sov vi över och hade trevligt ;) Dom har en skitsöt katt! De blev grillat, och prat och skratt, mest över min pappa, han var liite berusad ;D Sen dagen efter åkte vi upp till mormor i Forsa, tradition!! Där blev det mer grillat, skoj och skratt :) Här kommer lite bilder också ;)


Söta Elvira som kunde dricka ur kranen ;)


Skön säng ;)


Ja, så här såg jag ut midsommar -08


Jag är snygg i brorsans pimp-hatt, inte sant? ;D


Tony (?), Niklas och mormor, klassiska ansikten på midsommar :)


Arne (mormors man), brosan med pimp-hatt, och far :)


Maria, Pia och Tony (?), klassiska ansikten där med ;)

 
Maria och Niklas ;) Arnes barnbarn


Jaoo, det var min midsommar det ;) Idag har jag packat som en galning, och vi åker imorron vid ett nån gång. Jag har en rosa resväska ;D Btw, jag vann överlägset över Jens i kubb igår ;D

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0