Nymålade naglar :)

I'm boored!! You know att jag bloggar när jag är extremt uttråkad. Det blev ingen promenad, mami tyckte det var bättre att springa med sina buddies.. Btw, på tal om absolut ingenting, har ni ätit svart spagetti nån gång? Jag åt det för några veckor sen, de såg ut som gummiremmar ;) Det smakade som normal pasta, jag lovar ;P Det är bläckfiskbläck som gör det svarta.. Så, nu vet ni det ;D




Jag har målat naglarna som sagt, det blev faktiskt rätt coolt :)




Jag tänkte göra det i svart, men jag måste köpa nytt svart nagellack ;P Det, och läkeringar till mina hål, jag kan byta ut håltagningsörhängena nu :D Yeey!! Läkeringarna tänkte jag köpa på Guldfynd typ imorron eller nåt, nagellacket kan jag spara till kryssningen kom jag på ;) Menmen, nu har jag inget mer att skriva om.. Bye :) <3

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0