OMG, sommarshow!!

OMG!! Världsklass.se!! Först sommarshowen, skitbra! Bästa någonsin enligt mig! Det var dans, sång, en sketch (mysko..) och skratt ;) Höjdpunkterna var iaf "Fuck Her Gently", "YMCA", Westlife, "Nothing else matters" (gåshud), och de flesta sångarna. Ni får avnjuta foton nu, och jag har en del filmer som jag lägger upp när jag kan också ;D

   
   

Lärarshowen var fan miljarder gånger roligare i alla fall, det är nog fan det roligaste på myyycket länge!! Först sjöng Ingrid (engelskaläraren) och en vikarie ett Melodifestivalmedley, svinkul ;) Sedan kom fan det roligaste av ALLT! Top Model-tävlingen. Vår idrottslärare och vår matte/NO-lärare var domare, med nån annan människa som var "Lyra Tanks" ;)
Tävlande sedan var allas våran Peter Nyman (SO), Monika (svenska), sen Staffan (NO), Julia (engelska), Therese (NO/matte), Peter Sonneryd (slöjd/teknik), Lena-Greta (syslöjd) och Carina (lärarassistent eller liknande). Fast vinnaren var STEVE!! Film och bilder kommer!!

Efter det var det lite Idol, bäbisar, RINGGÅRD!!, lite sång och så. Riktigt skoj ;D

Sen åt vi mat (lax och potatis, urk) med alla nior och lärare, myys ;) Sen fick vi glass, och åkte hem. Nu ska jag ut i solen, fler bilder kommer allteftersom (superseg uppladdning).

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: Lisa

vad kul att du gillade showen :)

2008-06-04 @ 22:04:37
URL: http://lisaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0