Photoshoppat ;)

Jag hade lite tråkigt, så jag photoshoppade en bild på mitt öga ;D



Anyway.. Imorse vaknade jag typ tio, gick upp, dushade och så. Sedan åkte jag ner på stan, för tydligen skulle min brorsa få ett stipendium som inte jag visste om ;P Här har man koll vetni! Nere på stan spelade BUO, så var min mormor och hennes man där och så. Sen, efter stipendieutdelningen fikade vi lite :)
Sen åkte jag en sväng till dollar för att köpa lite saker, men nu är jag hemma ;P Funderar på att tvätta älskling lite, den är lite smutsig förstår ni ;D Jag har aldrig tvättat min moppe en enda gång ;D




Tänkte lägga ut lite bilder och filmer lite senare, både från skolavslutningen och från sommarshowen ;)

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0