Slutbetyg :)

Slutbetygen har kommit, och jag kan inte säga att jag klagar över mina :) Lite planer har blivit gjorda idag också ;) T ex så ska jag va med Rub lite senare, och idag ska ingen av oss glömma bort det ;D (vi skulle va igår också, men det kom vi inte ihåg). Imorron ska jag va med Hella och Malin, kanske Linkie. På mån-tis ska jag, Linkie och Stina (kanske Malin) vara hemma hos Stinas kille och sova över och titta på film och så, för han är borta och Stinus ska vara hundvakt :) Det kommer bli skitmys det!

Annars var det väl inget mer. Jag har varit ute och gått i typ lite mer än en timme. Häärligt :) Gör det ni också, man mår jättebra efteråt ;D

/ elin ♥

Kommentarer
Postat av: mikaelaberninge

hallå eliiin ;)

2008-06-13 @ 08:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0