Spaa :)

Jag tänkte spaa lite nu, typ mani-pedi, ansiktsmask, kanske hårimpackning, eller nåt ;) Igår fick jag nämligen lite scrubcreme och body butter i present av en snäll släkting, och då tänkte jag testa det ;) Sen köpte jag en choklad-ansiktsmask för ett tag sen, på dollar, och jag vill verkligen prova den ;D



Innan manikyren tänker jag vara snäll och berätta om resan också, jag dissarvloggarna eftersom det tar så jääävla lång tid att ladda upp dom!! De blir så himla stora, youtube är segt och de är för stora för både Dailymotion och livevideo!! Dryga jävlar ;)

Ja, min bror var på stan idag och köpte present till mig :D Jag fick L'Oréals Indestructible, spray och gel (så jag inte ska sno hans hela tiden), och ett parfymset (puma woman) med parfym och duschtvål :) Taack!! Men detta vetyder också tyvärr att jag borde köpa lite dyrare presenter till honom, det som låg så bra där runt 70 kr ;) Jaja, slut på snålheten kallas det ;D

  

Men nu ska jag duscha, PEACE!!

/ elin ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0