Stina, Linkie och Rai-dagar :)

Hejsan! Ledsen att jag inte bloggade igår, men vi stannade kvar en natt till :) Vi har haft skitkul, jag, Stina, Linkie och Rai :) Vi har gått ut och gått, tittat på film, tittat på tv, lekt lite hemmafru och haft allmänt skoj ;) Vi har inte sovit sådär extremt mycket, men ändå ;D Första natten låg vi uppe och bara pratade till fem ;) Såklart har jag också knäppt kort :)

   
   

SötStina har ju klippt kort också ;) Och efter två nätters sömn tvärs över två ihopdragna tältsängar med världens ravin mellan madrasserna är det skönt att vara hemma igen :) Borta bra men hemma bäst liksom ;)

Mer i veckan då? Ja, Gossip Girl ikväll, bäst! På torsdag ska vi till Enånger, midsommarfest där. Till mormor på fredag, och till Sthml på söndag :) Jag tror jag kanske ska dra ut mor på en promenad nu, sen ska jag måla naglarna (fransk manikyr, men med grått) och titta lite på en prinsessas dagbok 2, den är skoj ;) Men först ska jag ta och duscha, lökigt värre vetni ;D Byebabies!

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0