Stora bokstäver?!

Gomorron! Hur mår ni? Det är skitväder idag med, och jag är på dåligt humor, eftersom jag måste städa. Eller, jag MÅSTE inte, men jag vill kunna använda mitt skrivbord ;) Så jag tänker städa självmant. Nu finns det mycket plats på min byrå för skit också, jag har tagit bort stereon (Den ska upp på väggen, eller iaf till ett annat ställe ;)

Jaja, godmorron, gomiddag, gokväll! Och jag råkade nyss trycka nånstans så bokstäverna blev HUGE! Men det fixade sig ;P



Mysko..

/ elin ♥


Kommentarer
Postat av: TantMaria

Haha! Min dator brukar också leva sitt egna liv! Det kan hända vad som helstfniss

Skönt att det ordnade upp sig;)

2008-06-29 @ 12:49:18
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0