Sverige förlorade.

Sista inlägget för idag? Hehe, jag har suttit hela kvällen och spelat TS2, jag har inget liv ;) Imorron ska vi ju iväg till Boda och fira midsommar, sedan till mormor, och sen kommer jag hem på fredag eller lördag, men jag kommer ha tid att blogga lite imorron också, och kanske på fredag med :) Förhoppningsvis kommer mina kläder från H&M imorron också, jag har ju beställt det där gråa linnet med döskallen och den snygga ryggen, den har inte kommit än ;) Sen har vi beställt en vanlig rosa t-shirt också ;) Fingers crossed! Nu måste jag publicera om jag vill ha ut inlägget idag ;D

Btw så förlorade Sverige mot Ryssland med 2-0. Så nu är vi ute ;P

/ elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0